Portalul vă pune la dispoziție câteva unelte pentru interacțiunea cu clinica:

  1. Lista programărilor curente, incluzând un formular pentru solicitarea unor reprogramări sau programări noi, cereri care se rezolvă cu prioritate în clinică
  2. Sumarul punctelor de fidelitate, în cazul în care sunteți membru al programului nostru. Citiți mai jos cum funcționează programul de fidelizare de la clinica IVORY.
  3. Sumarul tranzacțiilor financiare dintre dumneavoastră și clinică împreună cu lista detaliată a manoperelor efectuate și costul acestora, cu dinții implicați specificați.
  4. O zonă privată pentru interacțiunea cu clinica care conține:
    1. Un sistem de suport pe bază de tichete
    2. Un sistem de gestiune a fișierelor electronice, pe care îl vom popula cu elemente precum radiografii electronice, documente semnate de dumneavoastră pe care le vom scana, gen formulare de consimțământ informat, fișa de pacient cu declarațiile privind starea sănătății, planuri de tratament și contracte, facturi scanate, etc.
    3. Un sistem de documente cum sunt ofertele de tratament, scrisorile medicale, diagnostice formulate de echipe de medici prin telemedicină, etc.

Portalul este localizat în patru limbi dintre care vă puteți alege o limbă preferată pentru comunicarea cu clinica.

Datele personale care vor fi menținute în portal sunt protejate contra accesului public folosind diverse sisteme de criptare, dacă sunteți interesat vă putem oferi mai multe detalii la clinică sau, în cazul în care doriți, puteți să solicitați anularea contului,  caz în care portalul va înceta funcționalitatea de comunicare a datelor dumneavoastră.

Sistemul de fidelizare cu puncte

Pentru că dorim să fim și mai aproape de dumneavoastră vă invităm să faceți parte din programul nostru de fidelizare, program pe care l-am lansat începând cu 1 octombrie 2014.

În acest sens ne face plăcere să vă oferim cardul de fidelitate de mai jos în care este specificat ID-ul dumneavoastră din sistemul nostru computerizat. Nu este nevoie să purtați acest card, știm că aveți carduri în exces, dar sperăm să vă facă plăcere să îl păstrați la birou sau acasă pentru a vă reaminti cu ușurință detaliile de acces la informațiile dumneavoastră.

card_pacienti

Odată cu emiterea acestui card, vom activa sistemul de colectare a punctelor de fidelitate în contul dumneavoastră, sistem care funcționează în felul următor:

  1. Pentru fiecare plată efectuată în clinica noastră colectați puncte în valoare de 1% din suma cheltuită*.
  2. Încasați în mod automat puncte în valoare de 1% din toate cheltuielile* efectuate de terțe persoane cărora le-ați recomandat clinica IVORY și care au devenit astfel pacienții noștri.

Pentru a înregistra un pacient nou ca fiind recomandat de dumneavoastră (și pentru a beneficia de punctele colectate cu ocazia plăților efectuate de persoana recomandată) vă punem la dispoziție un număr de cărți de vizită generice ale clinicii, personalizate cu ID-ul dumneavoastră, și care poate fi suplimentat la cerere. Este suficient ca persoana recomandată să prezinte cartea de vizită la completarea fișei de pacient și contul ei va fi subordonat în mod automat contului dumneavoastră, în același timp noului pacient i se va activa automat același program de fidelizare și va începe, de asemenea, să colecteze puncte pe măsura cheltuielilor efectuate.

Punctele colectate sunt echivalente cu câte un leu per punct și pot fi folosite pentru plata tratamentelor stomatologice viitoare sau pentru cumpărarea de produse de igienă orală de la clinica noastră.

Cum se folosește calendarul personalizat

Calendarul personalizat al cărui link îl puteți găsi la pagina Programări are forma https://pacienti.dentfix.ro/pac/7e4a45e0e51b7abc596be69969cee9d2.ics

Utilizarea în Apple iPhone

Intrați în Configurări, selectați Mail, Contacte, Calendar apoi selectați Adăugați un cont, și alegeți Altele din meniul următor. În pagina care se deschide alegeți Adăugați un abonament de calendar și copiați linkul calendarului cu extensia ics așa cum apare el pe pagina de web. Cel mai ușor faceți acest lucru dacă deschideți portalul pacienților pe iPhone și copiați linkul din browser, apoi îl plasați în pagina de Abonament. Vedeți mai jos succesiunea ecranelor:

capturi-iphone

 

Utilizarea în Microsoft Outlook 2013

Se deschide portalul pacienților în browserul preferat, având deja Microsoft Outlook deschis. Se face click pe linkul calendarului personalizat, apare o fereastră de download după care calendarul este în mod automat instalat în Microsoft Outlook.

În mod similar puteți utiliza abonamentul la calendarul personalizat IVORY cu programările dumneavoastră din următoarele 6 săptămâni.

Despre autor

Bine ai venit în portalul pacienților clinicii IVORY!

În acest loc dorim să te conectăm cu experiența ta de la clinică, oriunde te-ai afla. Va fi ca și cum medicul tău stomatolog merge cu tine, invizibil, la serviciu, în concedii sau în delegații. Și dacă ai vreo urgență el apare pentru a te ajuta. Mai întâi cu un sfat care să producă un efect imediat. Apoi cu o programare funcție de urgența situației și rezolvarea problemei cu ocazia vizitei tale la clinică.

Noi dorim ca problemele stomatologice să nu mai reprezinte o bătaie de cap pentru tine. De ce să ții minte că trebuie să vii la igienizarea periodică când putem să facem noi aceasta pentru tine. Doar intră în panoul tău de control și setează-ți preferințele*.

Vrei să gestionezi și contul unui alt membru al familiei, al unui copil, al soțului sau soției? Nu e nici o problemă, amintește-ți să soliciți aceasta la cabinet și vă vom conecta conturile. Nu uita, chiar și copii au nevoie de conturi separate, la un moment dat ei vor deveni maturi și își vor purta singuri de grijă!

Portalul pacienților este încă în construcție și vom adăuga treptat funcții noi. Dar pentru a le accesa este esențial să îți fi creat contul de pacient. Nu trebuie să faci nimic decât să deschizi mesajul nostru sosit prin email și să faci click pe linkul de invitație. De restul ne ocupăm noi!

 

* Notă: unele funcții sunt încă în curs de dezvoltare

Despre autor