Sunt mai multe motive pentru care nu puteți să resetați parola în portal.

  1. cel mai adesea utilizatorul dumneavoastră nu este încă definit în portal
    • nu ați anunțat adresa dumneavoastră de email la prima programare sau în fișa pacientului pe care ați completat-o la prima vizită. În aceste condiții fie trimiteți un SMS la +40.736.365.034 de pe telefonul mobil cu care sunteți înregistrat la noi și să ne anunțați adresa de email lipsă sau ne faceți o vizită personal la clinică și vă rezolvă recepția pe loc. Nu avem alte metode să vă autentificăm în afară de cele menționate aici.
    • nu au trecut încă 4 ore de la momentul anunțului adresei de email pe un canal sigur, acest timp este necesar pentru replicarea utilizatorului în portal
  2. este posibil – după ce condițiile de la punctul 1 sunt îndeplinite – ca serverul dumneavoastră de email să marcheze mesajul de la portal ca fiind spam. În aceste condiții vă sugerăm să inspectați folderul de SPAM după mesaje provenind de la Recepție IVORY.

În cazul în care nu găsiți încă o explicație pentru care resetarea nu funcționează puteți completa formularul Probleme la autentificare din dreapta și vă asistăm noi.

Despre autor